Tuesday, October 14, 2008

Bagaimana anda boleh menguji kehebatan AIR ECPI?

Terdapat beberapa cara yang anda boleh lihat sendiri kesan air ECPI terhadap tubuh badan anda. Antaranya ialah:

  1. Bagi yang mempunyai masalah kencing manis, buatlah ujian bacaan gula dalam darah selepas sejam meminum air ECPI. Insyaallah bacaan gula anda akan menurun
  2. Melihat sendiri perubahan pada symptom penyakit selepas meminum air. ECPI membantu untuk mengembalikan keseimbangan badan.
  3. Lihat kadar tenaga (energy level) sepanjang masa anda mengambil air ECPI. Anda akan dapati anda akan lebih bertenaga sepanjang hari.
  4. Jikalau terdapat gangguan makhluk halus, sapu kepala pesakit atau berikan ia minum air ECPI disamping membaca doa atau ayat - ayat suci Al Quran / selawat.
  5. Letakkan rokok di atas botol ECPI selama 15 - 20 minit. Insyaallah anda akan merasa perbezaan pada rokok tersebut.
  6. Bandingkan keadaan tapak tangan anda selepas meminum air ECPI. Tapak tangan anda akan menjadi lebih kemerahan berbanding sebelum anda minum air ECPI.
  7. Cuba cuci muka anda dengan air ECPI. Anda akan dapati kulit anda akan nampak lebih berseri dengan mengamalkan basuhan dengan air ini.
  8. Perhatikan selera anda dan berat badan anda sepanjang penggunaan air ini. Insyaallah berat badan anda akan menjadi lebih terkawal dengan penggunaan secara konsisten.

No comments: